poniedziałek, 12 stycznia 2009

Logo na zlecenie

A tu coś z innej beczki - Logo dla kumpla o ksywce Sowa - pochodnej od nazwiska... Zaproponowałem że zrobię mu logo - miał to być wizerunek sowy i tak przez parę dni główkowałem i nic nie przyszło mi do głowy... Aż któregoś dnia przyszedł do mnie Sowa i se gawędziliśmy, grzebał sobie u mnie coś na necie i nagle olśnienie...
...wziąłem taką małą karteczkę i zacząłem szybko szkicować jego portret... :)

Tak se długopisem nabazgrałem, pokazałem, a jemu to się spodobało... ale jak wiadomo prototyp to prototyp...
...ostateczna wersja zawsze różni się od pierwowzoru, choć nie zawsze na leprze.







Włączyłem program Corel Draw 12 i zacząłem tworzyć pierwsze linie...
Zajęło mi to może około dnia pracy (było to jakoś w roku 2006 - wtedy jeszcze nie wiedziałem do czego zdolny jest ten program).


No i oto tak wygląda owe Logo Sowy...
Jak dla mnie i dla niego nawet przypomina trochę sowę... hehe

Tak czy owak wtedy kolega zajmował się m.in. Dj-owaniem i do tej pory mu to zostało (stąd te słuchawki i rozsypana płyta winylowa) choć teraz przeważa już raczej fotografia, tak więc obiecałem mu że zrobię nowe logo tym razem z aparatem...

Podczas pisania tego posta wpadł mi do głowy pomysł jak go zrobić... ;D


Pozdrowienia dla kolegi Sowy :)

1 komentarz:




...ustaw KOMENTARZ JAKO: Nazwa/adres URL...
Nazwa: = Twój nick