poniedziałek, 12 stycznia 2009

Na konkurs...

Te trzy niżej wymienione rysunki poszły na konkurs plastyczny, na temat coś związanym z "wojskiem polskim".
Niestety już ich nie dostałem z powrotem ponieważ takie były warunki konkursu... nawet nie wiem jak wypadły... Ot tak po prostu - narysowałem, wysłałem i zapomniałem... Na szczęście zrobiłem ich kserokopie...


"MIG-15"
Został stworzony jako pierwszy... przerysowałem go z jakiejś książki o tematyce lotniczej (oczywiście na większą skalę czyli na A4)


"Su-21"
Podobnie jak poprzednika przerysowałem z książki, również w większej skali niż miałem do dyspozycji...


"IŁ2 m3"
A to trzeci z tej kolekcji, lecz ten został przerysowany z pudełka po modelu plastikowym również na kartkę formatu A4.

Rysunki te powstały prawdopodobnie w 2000 roku...
...a tematyka lotnicza dlatego bo wówczas uczęszczałem do modelarni lotniczej... Teraz niestety nie mam czasu ma modelarstwo - trzeba pracować... :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz




...ustaw KOMENTARZ JAKO: Nazwa/adres URL...
Nazwa: = Twój nick