sobota, 10 stycznia 2009

Trzy schizowate prace...

Pewnego dnia (chyba 1998r.) założyłem się z kolegą kto narysuje leprze schizy...
W tamtych czasach mieliśmy taką małą manię rysowania ponurych i schizowatych treści.


"Arka Przymierza"
Zainspirowany filmem
"Indiana Jones: Poszukiwacze zaginionej Arki"
postanowiłem narysować to co narysowałem...
Pewnie każdy oglądał ten film - dla mnie jako małego chłopca (a miałem wtedy może jakieś 12 lat gdy po raz pierwszy oglądałem ten film) to była dla mnie najstraszniejsza scena w całym tym filmie...






"Nawiedzony czterogłowy"
Tu akurat nie miałem żadnej inspiracji... po prostu tak od siebie coś tam nagryzmoliłem.


"Podwójne wcielenie"
I tu znów inspiracja filmem, był to horror chyba nawet o tym samym tytule... Tylko że tam potwór wychodził z kręgosłupa kobiety...


Jak by tego było mało, te rysunki oglądał ksiądz na kolędzie, bo dowiedział się że rysuję i chciał koniecznie zobaczyć co tam spłodziłem... :)

1 komentarz:

  1. ha ha ha xD
    z tym ksiedzem histori.. chcialabym zobaczyc jego mine..
    jak to przeczytalam to mi sie moja 'wpadka' przypomniala ;p
    ksiadz poprosil o moj zeszyt od religii.. zdziwil sie bo mialam chwile religijnego spaczenia.. :D

    OdpowiedzUsuń




...ustaw KOMENTARZ JAKO: Nazwa/adres URL...
Nazwa: = Twój nick