poniedziałek, 12 stycznia 2009

"Nieznana Modelka"

Portret ten powstał pewnego dnia coś koło roku 1999/2000.
Miałem ochotę narysować jakąś kobietę lecz nie miałem kogo...
Zasięgnąłem więc do czasopisma dla kobiet (mojej siostry) i tak sobie wertowałem, wertowałem... i natknąłem się na tą osobę... Siedziała bodajże na murku lub schodach, ubraną miała na sobie taką luźną bluzę i jakieś tam spodnie... Stwierdziłem że narysuję właśnie ją...
Gdy już rysunek (portret) powstał, osoby które go widziały chciały się dowiedzieć kto to jest... no ale ja sam jej nie znałem...
Wiele osób (kolegów z klasy) chciało abym im narysował coś takiego...

Od czasu powstania tego portretu zaczęła się moja długa podróż w niezwykły świat grafiki... ;)

1 komentarz:




...ustaw KOMENTARZ JAKO: Nazwa/adres URL...
Nazwa: = Twój nick